събота, 4 февруари 2012 г.

Относно Рекламните Брошури

 И така,

    В къщи си имам едно отроче. Още няма 6 месеца но е близко до тях..и понеже с майка му постоянно търсим с какво да го забавляваме, само и само да имаме 5 минути свободни винаги се оглеждаме за заинтригуващи неща.
  Играчките имат някакъв успех, но е минимален. Какво беше учудването ми, когато малкия фарфалак успя да докопа една рекламна брошура на хранителен хипер маркет в жълти и червени цветове. Цветовете е ясно, че правят впечатление, освен това самата брошура е лъскава и когато я мачкаш - шумоли. То не беше радост, не беше чудо ( малко са я пипали, много хора и не е с особена висота на чистотата, но нали все пак градим и имунитет).
  И тогава ме осени просветление, ние купувачите сме като бебетата. За да обърнем внимание трябва да е шарено, лъскаво и да издава шум. Веднага кълвем.
  Една рекламата, ако не притежава ли тези основни качества - не е никаква реклама.
  Но ако ние, потенциалните клиенти сме като бебета и ни третират като бебета, и се държим като бебета, то тогава кои са родителите ни. Кой се грижи за нас. И кой ни предпазва.
 Ами ако този който ни пъха рекламата в ръцете не иска да ни предпази, а иска да се възползва от нас ... можем ли да му се доверим? А можем ли да се самопредпазим?

1 коментар:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=0uUU7cjfcdM

    В това филмче, не е съвсем малко, обясняват повечето начини за манипулация на децата. Всичко това обаче важи и за възрастните. Брутално е, но е точно така.

    ОтговорИзтриване